Filip Kuna: Tá najlepšia reštaurácia na Tripadvisore, ktorá nikdy neexistovala

Rozmýšľali ste niekedy, ako veľmi dôverujeme hodnoteniam na internete? „Užívateľské recenzie a hodnotenia získali veľkú moc," píše Filip Kuna vo svojom aktuálnom newsletteri. „Skrátka, veľa hviezdičiek = dobrý biznis, málo hviezdičiek = malý biznis.“ A je to naozaj tak? V Británii urobil pred pár rokmi redaktor magazínu Vice skvelý experiment. Svoj rozbitý záhradný domček prerobil na fiktívnu reštauráciu – The Shed (Kôlňa). A... Ak vás zaujíma pokračovanie tejto ďalšej pravidelnej dávky motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu, stačí si kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:).