Filip Kuna: Ten najhorší rebranding v histórii ľudstva
Na svete by ste len ťažko hľadali väčšiu značku pomarančových džúsov ako Tropicana. Až do januára 2009 sa každý deň desiatky miliónov Američanov pozerali každé jedno ráno na krabicu, na ktorej z pomaranča trčala slamka. Úplná ikona medzi obalmi, veď čo už je len čerstvejšie ako šťava, ktorú pijete priamo zvnútra ovocia? Táto krabica bola tou najsilnejšou, najväčšou reklamou, akú kedy značka mala. Ale v pomarančových džúsoch Tropicana si pred 13 rokmi povedali: "Je to staré, okukané, poďme to redizajnovať" ...a rozhodli sa zmeniť niečo, čo v hlavách miliónov zákazníkov reprezentovalo pomarančový džús. No a výsledok? Absolútna katastrofa. Viac už v ďalšom Filipovom newsletteri.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)