Filip Kuna: Ten najväčší reklamný trik všetkých čias!
Bolo to na jeseň roku 1958, kedy Rádio Luxemburg, jedna z najväčších a najpopulárnejších rozhlasových staníc v Európe, vyhlásilo naozaj originálnu verejnú súťaž. Úlohou bolo zobrať 3 tony ľadu z oblasti za polárnym kruhom a bez použitia akýchkoľvek chladiarenských či mraziarenských prístrojov ho prepraviť na rovník do Afriky. Aby to bolo zaujímavé, aby to vygenerovalo veľa pozornosti, tak aj ponúkli obrovskú odmenu: za každé neroztopené kilo ľadu, ktoré by ste takto úspešne prepravili, by vás odmenili 100 000 frankami, teda cca 20 000 eur na dnešné. Akcia vzbudila veľký záujem a ohlas, ktokoľvek sa mohol zúčastniť, a bola to ohromná kopa prachov! Nuž, netrvalo dlho a dozvedel sa o nej aj riaditeľ istej nórskej firmy Glassvatt, v preklade „sklenená vlna“, a presne tú aj vyrábali – sklenenú izoláciu do budov. Už možno tušíte pointu, no tú sa dozviete až vo Filipovom newsletteri.
A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)