Filip Kuna: Toto bol naozajstný test spoločenskej zodpovednosti. A neprešli sme

Po olympiáde sú Majstrovstvá sveta vo futbale najsledovanejšou športovou udalosťou na svete. Vraj až 1,2 miliardy ľudí sledovalo finálový zápas v 2018 v Rusku a dokonca až 3,5 miliardy ľudí videlo aspoň jednu minútu z prenosu. Takže pokiaľ máte silnú značku, známy produkt, celosvetovú distribúciu, tak je priam vašou povinnosťou voči zamestnancom i akcionárom byť tam, bez debaty. Už horšie je, keď sa to podujatie deje v krajine akou je Katar. Prečo, pýtate sa? Pretože od samotného začiatku bolo jasné, že tá krajina v súťaži o organizáciu nehrala čestne. A pointa tohto príbehu? Pozrite si v ďalších Filipových marketingových inšpiráciách - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)