Filip Kuna: Výzvy, prekážky a konkurenciu vítajte s otvorenou náručou!

„Máte proti sebe brutálne ťažkú konkurenciu? Perfektné! Aspoň máte konečne poriadnu výzvu. Konečne môžete zapojiť svoju fantáziu.“ To sú úvodné slova Filipa Kunu vo jeho novom aktuálnom newsletteri. „Keď Red Bull začínal (v 1987), vstupoval na trh, ktorému absolútne dominovala Coca Cola s Pepsi Colou. Len tieto dve spoločnosti samotné mali viac ako 70 % celosvetový podiel. Pre ilustráciu, tretí najväčší korporát na svete v tomto segmente, Dr. Pepper, mal menej ako 6 %. V Red Bulle si v 80. – 90. rokoch nemohli len tak založiť účet na Youtube a Tiktoku a spustiť nejakú performance kampaň. Nemali rozpočet na masívne TV promo. Nemohli si dovoliť sponzorovať skoky z vesmíru, tímy vo Formule 1 či kluby v prestížnych futbalových ligách. Asi tušíte, aké šance preraziť mali v takomto prostredí.“ A aká bola ich odpoveď? Pozrite si viac prečo a ako vítať konkurenciu s otvorenou náručou v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu. 

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU.