Filip Kuna: Zamestnanci = najhodnotnejší „majetok“, ktorý firmy majú

Dnes bude Filipov newsletter krátky, ale o to dôležitejší. Pokojne si ho prečítajte aj dvakrát a na konci vás čaká pozvánka na špeciálnu akciu so samotným Filipom a so všetkými ostatnými fanúšikmi toho najlepšieho obsahu. Nie produkt či zákazníci sú najdôležitejší pre firmu (aj keď je jasné, že bez nich by to nešlo). Tou top prioritou by mali byť ľudia – zamestnanci. Ak sa postaráte vy o nich, o ich šťastie, oni sa postarajú o zákazníkov a ich šťastie. Oni vám pomôžu vyvinúť super parádne produkty. Oni vám budú robiť tú najlepšiu reklamu, aj vtedy, keď sa práve nepozeráte. Viac sa už dozviete v ďalšej pravidelnej dávke motivačných marketingových inšpirácií od Filipa Kunu - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)