Filip Kuna: Zatvorili na Black Friday… Zbláznili sa?

„Keď všetci skočia do studne, urob presný opak,“ povedali si v 2015 v Recreational Entertainment, Inc. (REI). Keď vám náhodou názov nič nehovorí, so 16 000 zamestnancami a minuloročným obratom viac ako 3,7 miliardy dolárov, je to jeden z najväčších výrobcov outdoor oblečenia na svete. A viete, čo konkrétne urobili? Kým na Black Friday obchodníci ponúkali obrovské zľavy, kým sa tisíce zákazníkov madžgalo v nebezpečných tlačeniciach, oni nechali všetky svoje predajne (150+) zatvorené. A viete, ako to dopadlo? Pozrite si v ďalších Filipových marketingových inšpiráciách - stačí si len kliknúť na jeho nový newsletter.

 A nezabudnite sa prihlásiť sa na odber newslettrov Filipa Kunu TU. Lebo je dobré mať FILIPA:)