Filip Struhárik: 6 dôvodov, prečo podcastová revolúcia nie je revolúciou
Podcasty sa v poslednom období stali celkom úspešným buzzwordom a čoraz viac digitálnych marketérov sa vzájomne ubezpečuje, že v nich leží svetlá komunikačná budúcnosť. Je fakt, že počet stiahnutých podcastov narastá, no nie je celkom zrejmé, ako sa dá na nich zarobiť, ako ich korektne a objektívne merať, problémy sú aj s ich zdieľaním, viralitou či umiestňovaním reklám. A tvrdenia, že podcasty sú autentické alebo že šetria čas, sú tiež trochu prehnané. To je podstatné zhrnutie argumentov a dôvodov, prečo sa Filip Struhárik vo svojom blogu nazdáva, že podcastová revolúcia nie je až takou revolúciou a my môžeme len konštatovať, že sa konečne objavil jeden z mála dobrých objektívnych článkov, ktorý tému podcastov vecne pomenoval, vysvetlil a zhodnotil. Takže pokiaľ preferujete zónu „Reality Check“, Filipov blog na túto tému vás nielen poteší, ale aj poučí.