Fór alebo smutná realita? Po odchode spoločností v Rusku premaľúvajú známe logá

Keď už je reč o vtipoch v smutnej dobe, je tu jeden z roku 1968: Pýta sa Rus našinca, že ako u nás chodíme k moru. Slovák odpovedá: „S Čedokom a u vás?“ Rus na to: „My jédem na tánkach“. Drobný rozdiel v mentalite, že? O tom hovoria aj logá. Či ide o fór alebo skutočnosť, ukáže budúcnosť, v každom prípade ide o značky, s ktorými sa Rusi lúčia. Nuž, keby to celé nebolo také smutné, radi by sme sa chechtali zo zmeny značky McDonald’s na Ďáďa Váňa...

Pritom niektoré globálne reťazce a značky to nemajú s ukončením pôsobenia na ruskom trhu jednoduché, lebo sú tam zastúpené cez franšízy a zmluvy celý proces komplikujú. Viac o tomto probléme priniesla BBC.

značky

Vizuál: telq.org; @Летучий Котёнок