Future Lions v Cannes: Dotykový display v McDonald’s vám vydezinfikuje ruky
Každá značka hľadá svoju autenticitu či DNA. Pokiaľ sa jej to podarí a dokáže ju prepojiť aj na tzv. vyšší princíp či „brand purpose“, získava obyčajne veľký komunikačný náskok pred konkurenciou. A keď sa k tomu pridajú nové digitálne technológie a projekt na podporu študentov AKQA v rámci Future Lions awards ako súčasti festivalu Cannes Lions 2019, tak výsledok stojí za to. Jednoducho „cool": Dotykový displej vytvorený pre McDonald’s vám vydezinfikuje ruky pred konzumáciou burgerov, náhrdelník navrhnutý pre Vodafone pomocou AI dokáže zrekonštruovať hlas pacientom, ktorí ho stratili a nová technológia pre Apple Watch vie upozorniť na epileptický záchvat svojho používateľa. Pozrite si víťazov Future Lions na portáli Ad Age.
See the cool tech ideas for McDonald’s, Apple and Vodafone that snagged Future Lions at #CannesLions https://t.co/XG9TcQMkoi pic.twitter.com/vOHN3muZEq
— Ad Age (@adage) June 19, 2019