Gaming Platforms: Stanú sa trendom opäť „chlieb a hry“?

Téma „Gaming“ platforiem začína naberať nový rozmer po tom, ako sa v krátkom čase objavili informácie, že sociálne siete si želajú, aby sme sa viac hrali. Informoval o tom aj pravidelný videoblog Digital Hot Shots Kamila Aujeskeho, podľa ktorého napríklad Facebook pridáva Gaming Tab, Snapchat pripravuje svoju "gaming" platformu a Google má nový reklamný formát pre mobilné hry. V tomto kontexte je zaujímavý prehľad z portálu DIW, ktorý zmapoval najvýznamnejšie „gaming“ platformy vo svete v porovnaní s tým, o ktoré platformy je najväčší záujem zo strany developerov. Dominujú síce stále PC so smartfónmi a tabletmi, ale záujem začína výrazne narastať v oblasti VR a AR setov. A v kontexte nedávnych aktivít sociálnych sietí a skutočnosti, že „gaming“ tiež patrí medzi marketingové nástroje, to vyzerá tak, že naozaj niekto chce, aby sme sa hrali čoraz viac a viac. Tak, ako v Starovekom Ríme:)