Generation X, Y či NEXT sú preč. Je tu 'Peter Pan Generation'
Mnohí marketéri dnes s obľubou narábajú s cieľovou skupinou tzv. mileniálov, teda ľudí narodených na prelome našich tisícročí. Mileniáli však ešte nemusia byť dospelí. Sociologička Kathleen Shaputis ich označuje ako "Peter Pan Generation". V USA sú to 18-25 (niekedy až 29) roční ľudia, ktorí už nie sú dospievajúci, ale ešte nie sú dospelí. Odďaľujú dospelosť a za dospelých sa považujú až keď sa ekonomicky osamostatnia. U nás ich poznáme pod menom mamičkári. Sú špecifickí a informácie o nich sú stále žiadanejšie.
Millennials are delaying traditional milestones of adulthood, which makes it more difficult for them to think long-term. Now, we have teenage years, take 2: https://t.co/t4ab6G02xL
— Dan Ariely (@danariely) 1. marca 2018