Glosa: Čo sa môžu marketéri naučiť z volieb v USA? A je vôbec čo?

Glosa z pera JP Castlina nerieši branding Trumpa, ani stratégiu Bidena, ale to, že marketéri musia prijať svojich zákazníkov či spotrebiteľov takých, akí sú. Na príklade Trumpových voličov, ktorým by asi nikto nechcel svojou značkou slúžiť a ktorých by tiež nik nechcel svojou komunikáciou oslovovať, je vidieť, ako sa jeho marketéri vyrovnali s tým, kto je Trumpov spotrebiteľ značky. Poučenie? Marketér má vždy rešpektovať hlas spotrebiteľa. Ale to už je na ňom, ako sa k tomu postaví a ak pôjde do toho, ako sa s tým vyrovná. Ak sa občas zamýšľate nad dôsledkami marketingu, postrehy JP Castlina na portáli MW vám dajú nové zaujímavé podnety. JP Castlin je šéf exekutívy v medzinárodnej poradenskej agentúre Rouser a aj stratég, keynote spíker.

Foto: www.marketingweek.com