Google: 5 faktov o novom spotrebiteľovi v roku 2021
Pandémia, sociálne sily, ekonomické tlaky a technologické posuny pôsobia ako katalyzátor na spotrebiteľské správanie. „Veľký“ Google sa pozrel na miliardy svojich údajov a odhalil 5 kľúčových poznatkov o „novom“ spotrebiteľovi. Tak aký je? Je rovnaký, ako bol, len viacej kontroluje vlastný život, najmä bezprostredné okolie a posúva sa od funkčných k emocionálnym benefitom. Hľadá rovnováhu medzi emóciami, psychologickými a fyzickými dimenziami svojho ja. Keďže súčasná situácia mu komplikuje udržiavanie širokých vzťahov, kultivuje tie najbližšie a pritom svoj osobný priestor mení na multifunkčný a pohodlný. A ak k tomu pridáme spoločenské zmeny a nálady, reputácia sa stáva kapitálom pre lídrov aj značky a istotou pre človeka, ktorá bude ovplyvňovať jeho rozhodovanie. Ako to môžu využiť marketéri? Nuž tak, že mu to všetko ponúknu rýchlo, dostupne, online. Viac na portáli TwG, alebo v prezentácii výsledkov výskumu.
Ilustrácia: www.thinkwithgoogle.comWhat lessons can we take from 2020? We looked at billions of search queries, as well as user behavior, surveys, and interviews, to find out. Explore our 5 key insights for 2021. https://t.co/K6n17GMPgc pic.twitter.com/gmY9SVmiyx
— Think with Google (@ThinkwithGoogle) January 13, 2021