Guinness oslovil mladých. Využil kreatívnu vizualitu šitú na ich smartfóny

Ako osloviť mladých pivárov, ktorí nepozerajú TV? Kreatívnou vizualitou šitou na obrazovky ich smartfónov. Ukázala to agentúra AMV BBDO v kampani ‘Made of More’ pre Guinness, ktorá vychádza z hlavného videa s nosným príbehom o ‘Compton Cowboys’, o ľuďoch združujúcich sa na základe rovnakého charakteru. V snahe dostať posolstvo videa aj medzi mladých ľudí, agentúra dokonale využila kreatívne možnosti Facebooku a Instagramu: vertikálne videá, canvasy v kombinácii s textami, obrázkami, videami, karuzelmi či odkazmi na Youtube s plnou verziou reklamy... Vytvorená tak bola dokonalá vizualizácia príbehu, ktorá práve vďaka kreatívnemu celoplošnému mobilnému obsahu získala nové možnosti ako efektívne zasiahnúť práve túto cieľovú skupinu. Pozrite sa, ako vyzeral výsledok.