Hyundai, Toyota, Ford: Ako komunikujú automobilové značky v čase pandémie
„Riešiť, alebo neriešiť pandémiu v nových spotoch?“ − toť hamletovská otázka hodná originálu: „Byť, či nebyť?“ Hyundai aj Toyota odpovedajú „áno“. Hyundai zrušil pravidelnú jarnú kampaň. Pritom ešte minulý týždeň začal drzo oslovovať mileniálov a generáciu Z kampaňou This is How You Dare na model Elantra, ale teraz už prichádza s programom Assurance Job Loss Protection s odkladom platieb a splátok pre ľudí, ktorí si nedávno kúpili alebo prenajali auto a prišli o prácu.
Toyota zase prichádza s vlastnou kampaňou We Are Here for You, ktorou povzbudzuje vlastnú komunitu a odkazuje jej: „We are here for you now and in all the better days ahead“.
Ako prvý prišiel s pomocou ľuďom postihnutých pandémiou Ford, keď rozšíril program Ford Credit poskytujúci zľavy ľuďom postihnutých katastrofami aj o chorobu COVID-19. Vyzerá to tak, že teraz je doba, kedy doručenie správnej správy je to naj, teda ešte dôležitejšie než jej prevedenie. Kreatívci, ako odpoviete?