IKEA: Jej najzdieľanejšia kampaň všetkých čias zvýšila „traffic“ o 50%

Aj dnes stále platí, že najlepšie reklamné kampane sú častokrát postavené na neuveriteľné jednoduchých nápadoch. Značka IKEA minulý týždeň spustila kampaň „IKEA Real Life Series”, ktorá bola založená na „vytvorení“ obývačiek z najpopulárnejších TV seriálov ako Priatelia, Simpsonovci či Stranger Things. Kampaň vzbudila obrovský záujem a okamžite zahltila sociálne médiá. A výsledok? Nárast návštevnosti produktových stránok IKEA až o 50% hneď prvý vikend! Za kampaňou stojí agentúra Publicis Spain a podľa tvrdenia jej CCO Eudarda Marquesa na začiatku bolo v hre údajne až 60 TV seriálov, z ktorých agentúra plánovala čerpať inšpirácie. Ak vás zaujíma pozadie tejto mimoriadne vydarenej kapmane, pozrite si krátky rozhovor s Eduardom na portáli ADWEEK.