Inclusive Marketing: Ako Rihanna a jej značka Fenty Beauty prebudili svet módy

Aj napriek názorom Marka Ritsona, že značka nemá riešiť problémy sveta, ale predávať, až 90% spotrebiteľov v Amerike verí, že značky majú hľadieť na svet optikou nad rámec zisku. Jednou zo stratégií, ako dať ľuďom, čo chcú, je tzv. inclusive marketing. Jeho cieľom je vytvárať obsah skutočne zameraný na rôznorodé komunity, ktorým značka či spoločnosť slúži. Skvelý príklad inclusive marketingu z blogu Think with Google zdieľa tri poznatky módnej značky Fenty Beauty, ktorej marketingová stratégia vychádza z 50 odtieňov farby pokožky − od tej najsvetlejšej až po tú najtmavšiu − a to na čele so samotnou Rihannou. A kľúčové posolstvá pre inclusive marketing? Nevylúčte nikoho, nechajte, aby hodnoty formovali proces a ukazujte, nehovorte.

<