Innovations blog: Budúcnosť Fashion & Beauty biznisu

Kedy bude lepší čas na prehodnotenie marketingových stratégií, ako teraz, na prelome zdravotnej a ekonomickej krízy? Nikdy! A to platí aj pre beauty & fashion značky, ktoré by mali rozvíjať aktuálne trendy. Voči mainstreamu sa v segmente dostáva do popredia alternatíva, ktorá dáva dôraz na udržateľnosť, lokálnosť a cirkulárnu ekonomiku. V rozhovore Juraj Kadlec, zakladateľ & stratég v agentúre Innovations, vyspovedal tri slovenské odborníčky, ktoré v rozhovore predstavili aj príklady dobrej komunikačnej praxe v segmente krásy a módy, a to Martina Horváthová, zakladateľka a majiteľka spoločnosti Two Cosmetics, Monika Sládková, šéfredaktorka časopisu Feminity.sk a Zuzana Dutková, zakladateľka networku Platforma udržateľnosti.

Titulný obrázok − zdroj: pixabay.com; Pexels