Inšpirácie: Čo si ľudia najviac zapamätajú VS čo sa využíva v reklame

Viete čo je lepšie, ako ukazovať vo všetkých reklamných kampaniach svoje logo? Podľa agentúry Ipsos, ktorá zanalyzovala viac ako 2000 TV spotov, je to nasledovné: najlepšie fungujú nie obrazové, ale zvukové vnemy, hneď potom postavičky či osobnosti. A logo či slogan? To až na úplnom konci. Takže nefrflite na alzáka, tancujúce škrečky či Polnišovú v reklame na VÚB – ono to jednoducho funguje! Stačí si pozrieť graf na LinkedIn Filipa Kunu zo Strossle.

A pokiaľ vás takéto prehľadné dáta s kontextom zaujímajú, Strossle pre vás pripravuje nový kurz, vďaka ktorému zlepšíte svoje marketingové schopnosti 5-násobne. Prihláste sa ZADARMO TU.

Graf: Strossle Slovakia, Ipsos