Interactive Marketing: 5 príkladov kvízov, ktoré predávajú (a prečo fungujú)
Interaktivita je aj v dobe klesajúceho engagementu na sociálnych sieťach dôležitá najmä pre e-commerce. Výhody? V porovnaní s klasickým má interaktívny obsah tendencie byť osobnejší − personalizovaný a vyvolávať vyšší engagement. Preto nezaškodí, ak sa necháte inšpirovať konkrétnymi 5 príkladmi z blogu, na ktorý upozornila Meera Kothand a hlavne sa dozviete aj to, prečo sú tak efektívne.
Ilustrácia: www.involve.meSales on autopilot?
— Meera (@MeeraKothand) August 11, 2020
Check out @involvemeapp's #digitalmarketingtips on how to guide customers to the perfect product automatically.
100% mobile-ready, 100% #NoCode
➡️➡️➡️ https://t.co/nHnV7xBS14 pic.twitter.com/RrZV8e1INr