Investície do marketingu pomohli PepsiCo minimalizovať cenovú elasticitu

Čo to v marketingovej praxi znamená? Že spoločnosť PepsiCo vďaka posilneniu svojich značiek dosiahla to, že „umožnila“ spotrebiteľom zvládnuť nárast cien a zabrániť im v prechode ku konkurencii. Práve investície do marketingu umožnili spoločnosti zvýšiť ceny bez výraznej straty zákazníkov a udržať väčšinu spotrebiteľov aj v náročnej ekonomickej situácii. Hrubý zisk aj základný prevádzkový zisk spoločnosti PepsiCo sa v priebehu druhého štvrťroka 2023 zvýšili o 13 %, investície do reklamy a marketingu sa zvýšili o 50 bázických bodov. A práve v týchto zložitých časoch sa ukazuje, aký význam má prepojenie cenovej elasticity s marketingom značiek a že tvorba ceny sa dnes dostáva medzi kľúčové faktory úspešných marketingových stratégií. Pozrite si viac na portáli Marketing Week.