iPhone 12 Cook: Ako vyzerá reklama na nezničiteľný mobil
Mať v produkte zakomponovaný dobrý diferenciátor − produktový benefit, to sa potom ľahko kreuje komunikácia. Ale postupne. Odolnejší voči poliatiu vodou ako kedykoľvek predtým a s keramickým displejom, tvrdším ako akékoľvek sklo smartfónu, to je iPhone 12. Reklamná agentúra TBWA\Media Arts Lab z USA nielenže kreatívne ukázala jeho odolnosť v novom spote iPhone 12: Cook, ale spojila značku iPhone s relaxom vo voľnom čase, aj keď je to atribút celej kategórie smartfónov. A v tom je tá pointa: Ak máte popraskaný displej alebo pokazený smartfón, je po voľnom čase. Ak máte smartfón s Androidom, potom máte dobrý dôvod, aby ste vymenili mobil aj zamenili značku. A ak máte iPhone, stále máte dôvod na vernosť značke. Takto teda vyzerá príklad dobrej akvizície nových zákazníkov a budovanie lojality u tých súčasných.
Foto: youtube.com; @adsofbrands | TBWA\Media Arts Lab, USA