Jaro Slávik na konferencii o TikTok: O tom ako sa TikTok stal MTV 21. storočia

Jara Slávika v mediálnom a komunikačnom biznise netreba veľmi predstavovať – už dlhé roky pôsobí ako producent a manažér v zábavnom priemysle či člen poroty Česko Slovensko má talent. "MONEY FOR NOTHING, CHICKS FOR FREE" alebo o tom ako sa TikTok stal MTV 21. storočia – to je téma jeho prednášky na konferencii Marketing RULEZZ Špeciál „All about TikTok“. Podľa Jara je TikTok druhá najrýchlejšie sa šíriaca technologická konvergencia zábavného priemyslu, a kým vznik obra MTV hudobný priemysel dostatočne nezvládol, na ohlasovaný príchod TikToku sa údajne dostatočne pripravil.

Viac sa dozviete na prvej a jedinej špecializovanej konferencii O TIKTOK MARKETINGU, KOMUNIKÁCII A REKLAME už 24. 11. 2022 prostredníctvom livestreamu.

Jaro Slávik, Creative director | TATA

30 rokov skúseností v zábavnom priemysle v oblasti hudby, TV produkcie a live production. Organizátor koncertov (Madonna, Peter Gabriel, HIM, Anastacia,Status Quo, Whitesnake, Europe, Joe Cocker atd), spoluorganizátor festivalov (Bach in the Subways, Bratislavske Jazzove Dni, Manastay, Budostan). Manager a producent (Shaggy, Arash, Boney M, Basshunter), manager úspešných účastníkov Eurovizie (Ruslana, Zdob Si Zdub, Zeljko Joksimovic, Arash, Marija Serifovic, Verka Serduchka, Brainstorm). Prednášal na tému zábavného priemyslu v Berlíne, Cannes, Rige, Kyjeve, Aluste, Moskve, Vilnius, Tel Aviv, Rime, Bukuresti, Viedni, Groeningen, Prahe, Bratislave. Na tému ekonómie zábavného priemyslu prednášal na VSE v Prahe. Pre talentový startup Booyang raisol 2 mio Eur než ho musel kvôli vojne na Ukrajine zavrieť. Člen poroty Česko Slovensko má talent počas všetkých 10 ročníkov. Autor knihy Nejde o Talent.