Jaro Zacko z TRIAD-u o korone: Nestavajme továrne na šijacie stroje!

Koronakrízu zvládame s disciplínou a trpezlivosťou. Zatiaľ je to dobré. Dúfajme, že to bude inak, ako vo filme 7 statočných, keď starejší upokojoval dedinčanov, ktorí sa báli príchodu a rabovania calverovej bandy. Hovoril im príbeh o tom, ako padal chlapík z mrakodrapu a na 70., 30., 20. poschodí ho počuli, ako si mrmlal: „Zatiaľ je to dobré!“ Takže, zatiaľ... Podľa Jara Zacka, creative co-foundera z TRIAD Advertising a marketingového konzultanta v Pros&Cons, skutočné výzvy prídu s uvoľnením, lebo keď skončí karanténa, začne skutočná zmena. A ak chcete o týchto zmenách „po“ uvažovať, prečítajte si blog, ktorý síce prináša viacej otázok ako odpovedí, ale v dnešnej dobe to tak má byť.