Kampaň „Day Without Whopper" alebo ako Burger King podporil McDonald‘s

Podporili by ste vášho konkukrenta, do ktorého sa už dlho navážate vašou reklamou? Ak ste už niekedy rozmýšľali, ako sa zviesť na vlne úspešného eventu konkurenta, pravdepodobne áno. Najmä, ak je zbytočné súperiť proti dobrej veci, keď sa dá využiť pre vašu značku. A práve toto spravil tento týždeň Burger King, ktorý vytvoril rozruch spustením kampane Day Without Whopper, ktorou podporuje charitatívnu akciu najväčšieho konkurenta McDonald’s. Ten v Argentíne už tradične venuje všetky tržby z 10. novembra z predaja hamburgerov na pomoc deťom s rakovinou. BK v ten deň nebude predávať Whopper, čím chce motivovať spotrebiteľov a pomôcť konkurentovi vyzbierať rekordný príspevok, čo začal komunikovať už teraz.

Ak vás zaujíma, ako kroky BG vysvetľuje marketingová riaditeľka Lucina Cabrejas, prečítajte si jej nadšené vysvetlenie v rozhovore na portáli The Drum.