Kampaň Greenpeace: Orangutan bez domova varuje ľudí. Kvôli palmovému oleju
V ručne kreslenom krátkom filme vystupuje Rang-tan, orangutan bez domova. Jeho biotop nenávratne mizne kvôli odlesňovaniu a stále väčšej (s)potrebe palmového oleja. Aj keď epilóg je venovaný 25 orangutanom, ktoré každý deň stratíme, Greenpeace upozorňuje, že Nestlé, Unilever, Mondelēz a ďalší veľkí hráči sa pred desiatimi rokmi kolektívne zaviazali, že do roku 2020 prestanú nakupovať palmový olej z plantáží založených na bývalých biotopoch dažďových pralesov. Ale zatiaľ na naplnenie tohto záväzku urobili len málo. Môžeme byť zvedaví, ako zareagujú všetci zainteresovaní aktéri: Potravinársky giganti, média, agentúry a spotrebitelia, lebo ekomarketing nie je len o silných vyhláseniach, ale najmä o činoch... a celosvetová petícia je už vonku.