Kampaň „Kicking Gas": Ako Arnold Schwarzenegger predával elektrické automobily

Ako ideálne odpromovať benefity elektromobilov? Jednoducho tak, že budete násilím „vnucovať“ zákazníkom veľké autá s dieselovými motormi. Zaujímavý pokus urobila nezisková organizácia Veloz podporujúca rozvoj elektromobility v USA, ktorá v spolupráci s agentúrou Superconductor a Arnoldom Schwarzeneggerom pripravila krátky film so skvelým využitím skrytej kamery v jednej z predajní ojazdených automobilov v Los Angeles. Arnold v ňom vystupuje ako predajca Howard Kleiner, ktorý preferuje silné automobily s dieselovými motormi, ktorý ich, šarmom jemu vlastným, vnucuje všetkým záujemcom o elektromobily. „Tieto veľké autá vylučujú splodiny, ktoré ničia život na zemi a to pomáha riešiť problém regulácie veľkosti populácie na Zemi,“ tvrdí v jednom z bonmotov Arnold. A naopak, s veľkým dešpektom sa vyjadruje o elektromobiloch: „Sú príliš tiché!“ A tak vznikla skvelá kampaň „Kicking Gas“ so skvelým Arnoldom, ktorej anotáciu prináša portál ADWEEK. Treba vidieť video!