Kampaň KLM: Letecká spoločnosť vyzýva ľudí, aby lietali menej. Čo je za tým?

Načo letieť len tak za biznisom do Singapuru, keď môžete využiť Skype? Načo letieť na druhý koniec vašej krajiny na rodinnú svadbu, keď môžete cestovať vlakom? „Nelietajte, keď nemusíte. Lietajte zodpovedne.“ Takýmto spôsobom letecká spoločnosť KLM vo svojej novej reklame „odhovára“ ľudí od lietania ako súčasti svojej novej environmentálnej kampane zameranú na zmiernenie dopadu leteckej dopravy na životné prostredie. Aj keby sa značka KLM nechala „uniesť“ svojou spoločenskou zodpovednosťou a nabehla na vlnu „brand purpose“, v tomto prípade platí, že je to autentické a uveriteľné a KLM na tom rozhodne neprerobí. Pekná inšpirácia aj pre naše značky ako to robiť dobre z portálu ADWEEK.