Kazia si digitálne agentúry na Slovensku svoje meno?
„Digitálne agentúry si na Slovensku pokazili dobré meno“, tvrdí agentúra Marketinger v úvode ku svojmu blogu z pera Jána Černeja. Je tento blog jej šikovným „self“ PR článkom alebo naozaj otvára naliehavé otázky, týkajúce sa nielen vzťahov medzi klientmi a digitálnymi agentúrami, ale aj medzi digitálnymi agentúrami navzájom?
Blog s názvom „Prečo klienti menia digitálne agentúry častejšie ako ponožky?“ môže byť ľahko považovaný za jedno i druhé. Myšlienky a postoje prezentované v blogu sú zaujímavé a otvárajú mnohé témy. Sú za tým zlyhania a amaterizmus agentúr alebo vystresované marketingové a obchodné oddelenia klientov? Alebo sa zbláznil trh a je za tým nové zákaznícke správanie? Alebo niečo iné? Čítajte, klaďte si otázky a hľadajte odpovede. Nuž, je to taký orech na dlhodobé lúskanie.