Kejska Mateja Rumanovského: Najlepšia reklama všetkých čias

Rôzne ankety o najlepšiu reklamu všetkých čias prichádzajú a odchádzajú. Anketa #TheWorldCupOfAds z dielne BBH Labs má metodiku v poriadku, podobá sa na tenisový 6 kolový grand slam a navyše vyniesla na prvé miesto reklamu, ktorá v pretestoch neobstála.

Lenže na jednej strane podľa Jacka Trouta a Ala Riesa „marketing je vojna vnemov“ a na druhej sú pretesty, v ktorých ľudia testovanú reklamu vždy vyčistia o všetky „poruchy“, ktoré jej dodávajú špecifickú „chuť“. Matej v blogu pridáva aj citát človeka z agentúry, ktorá reklame verila aj napriek negatívnym výsledkom výskumov. A ktorá značka by teda nevyhrala tento grand slam, nebyť „tvrdohlavej“ agentúry? Guinness Surfer - nájdete ju v blogu.

Pozrite si aj reklamy na 2. 3. a 4. mieste. Vo finále tesne prehrala reklama Nike - Just Do It (1988) - Very first commercial,

do semifinále sa dostal Apple s kampaňou „Think Different“ (1997),ktorá skončila 3.

a reklama Cadburry „Gorilla“ (2007) zostala zo semifinalistov 4.