Kim Kardashian so svojou novou značkou Kimono tvrdo narazila. Či?

Čo by ste očakávali, že vám ponúkne značka s názvom Kimono? Pravdepodobne niečo, čo súvisí s tradičným japonským odevom alebo aspoň niečo s východnou kultúrou. Omyl. Je to značka influencerky Kim Kardashian a zastrešuje sťahujúcu bielizeň na tvarovanie postavy pre ženy. A čo nasledovalo? Kim to schytala na sociálnych sieťach tak, že sa okamžite rozhodla zmeniť názov tejto značky. Ide o „naivne hlúpy“ prejav marketingového dilentantizmu, ktorý ignoruje konzistenciu značky s produktom, alebo o prešpekulovanú „buzz“ kampaň za 0 USD? Faktom je, že ako pozorovatelia sa to nedozvieme, ale aj napriek tomu sa o vstupe Kim na trh dozvedel celý svet. A ak neviete, kto je to, tak aspoň pár slovami vám ju priblížime: Kimberly Kardashian West je americká TV celebrita, modelka a podnikateľka arménského pôvodu, manželka rappera Kanye Westa a top influencerka s viac ako 29,7M FB folowermi.

A tu sú ešte 2 originálne posty od samotnej Kim s týždňovým odstupom, ktorými ponúkla svetu príbeh začinajúcej podnikateľky − síce pri tom spravila apokalyptický omyl, ale len preto, lebo „si začala plniť svoj sen“. To nie úplne mimo. Slabí, a omyl je prejavom slabosti, vyvolávajú okamžité sympatie publika. Aj prejav slabo(ducho)sti môže byť marketingová stratégia, a to tu predsa ešte nebolo.