Kondómy LifeStyles v novej kampani stavili na kreatívnu cenotvorbu
Výrobca kondómov LifeStyles prišiel s novou kampaňou založenej na jednoduchej myšlienke: Stačí sledovať počty vyhľadávaní šiestich vybraných sexuálne prenosných infekčných ochorení v Google Search a tieto štatistiky pretransformovať do podoby pohybov cien na akciových trhoch. A následne priebežne určovať cenu kondómov v závislosti od počtu vyhľadávaní – čím viac vyhľadávaní, tým nižšia cena. Prečítajte si viac o tvorivej a hravej integrovanej kampani z Austrálie Sex, Stocks and STIs pre LifeStyles s výrazným prevenčným účinkom z portálu Campaign.
Condom campaign treats STIs like stocks https://t.co/LuU4a1NIVU pic.twitter.com/cDyfRUWXvz
— Campaign Asia (@CampaignAsia) July 22, 2020
Ilustrácia: www.campaignasia.com