Korona nezmení marketing navždy. Potvrdzujú to analýzy aj zdravý rozum

Za všetkých veštcov post korona budúcnosti to zhrnul výrok v New York Times „it’s the end of the world economy as we know it“. Ale pohľad na pandémiu španielskej chrípky z roku 1918 ukazuje, že ekonomické dopady boli vtedy krátkodobé, ak sa niečo zmenilo, tak to bolo len správanie jednotlivcov. Súčasný pokles výkonnosti ekonomiky nie je výsledkom ekonomických problémov a dopyt vlád zmierni a spomalí dopady korony. Ak sa potrebujte upokojiť po náročnej karanténe, prečítajte si vecný, analytický text podložený dátami z portálu TD, na ktorý marketérov upozornil Marketing Punk Richarda Marečka. V ňom sa tiež dočítate, že ľudské správanie sa tak rýchlo nezmení. A hneď ako to prostredie umožní, vráti sa do starých koľají, preto aj vy by ste sa mali vrátiť k tomu, čo ste robili doteraz − do vypuknutia pandémie.

Foto na titulke: www.thedrum.com.