Kreativita: Air France stúpa do výšin inšpirovaná konkurentom a domácim umením

Nejako sa nám tu vyskytlo plno podobností medzi reklamami značiek leteckých spoločností Air France a Emirates. Kým pre Emiráty je identitotvornou budova Burj Khalifa, pre Francúzsko je to Eiffelova veža, tak prečo to nevyužiť? A ako to vyzerá, keď sa Air France nechá noblesne inšpirovať konkurenčnými aerolinkami z Emirátov a domácim francúzskym umením? Nuž, to vyzerá ako pekný príklad, že je lepšie byť prvý, ako elegantne rafinovaný (lepší, kvalitnejší, umeleckejší, ...). A tak si značka Air France okrem zrozumiteľnosti privlastnila: „Know-how, ktoré posúva eleganciu a rafinovanosť do nových výšin.“ Podobnosť oboch reklám je veľmi, veľmi relatívna, lebo keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté.

Foto: youtube.com; @Air France / @Emirates