Kreativita: Ako sa veľké značky spájajú s futbalom počas EURO 2021
KFC ako partner francúzskeho futbalu prichádza so žonglujúcim kurčaťom.
Coca Cola a anglický kapitán Harry Kane a ďalší futbalisti prezentujú svoju vlastnú reklamu v reklame Coca Coly na vedľajšie joby. Ak divák postrehne číslo a zavolá naň, hráči im pogratulujú, že našli ich vedľajšák, vyvinuli iniciatívu na zavolanie.
A vo výbere nemôže chýbať ani domáca značka Niké je tipovanie, ktorá sa s futbalom spája cez veselého Laca Borbélyho a čistou haluzou − prekonaním svetového rekordu v spracovaní padajúcej futbalovej lopty od Honzu Webera. Doterajší rekord bol prekonaný o viac než 20 metrov. Honza prekonal aj Suareza a Messiho, ktorí to dali len z výšky 35,25 metra.
Foto: youtube.com; @KFC, France, @Coca Cola, UK, @Niké, Slovakia.