Kreativita: Ako značka Diesel pre 20 rokmi začala rozbíjať tradičné postupy

A máme tu opäť svieži závan dobovej kreativity z dielne blogu Marketing Punk. Viete, že pred 20 rokmi v televízii bežali aj takéto reklamy? Vtedy značka Diesel Jeans natoľko zaujala s reklamou „Little Rock“, že získala Grand Prix Cannes Lion v roku 1997. Pozrite si ju a pokiaľ ju nebudete chápať, čítajte ďalej:

Vyzerá to tak, že každý čakal, ako spot dopadne a väčšina divákov sa nedočkala toho, čo ho sa dočkať chcela - pretože hlavný hrdina, ktorý používa produkt, zomrie. Rišo Mareček z Marketing Punku pripomína, že v tej dobe bolo v reklame trendom rozbíjanie tradičných postupov a ak vás to uchvátilo, klikajte na jeho FB post a nájdete aj ďalšie zazdieľané dobové ukážky z dielne značiek Diesel a Sprite. Otázkou je, čo sú tradičné postupy dnes a ako a či sa vôbec dajú úspešne rozbíjať.