Kreativita: Chevrolet po 10 rokoch mení slogan na „Together let’s drive“

Zaujímavým vývojom prechádza tagline značky Chevrolet. Kým po II. svetovej vojne značka vyzývala spotrebiteľov: See the USA in Your Chevrolet, potom sa definovala ako pilier vlastenectva, keďže Chevrolet je rovnako americký ako baseball, párok v rožku či jablkový koláč. V 90. rokoch sa značka ukotvila v polohe: Like a Rock. Pred rokom 2013 opäť vyzývala ľudí: Find New Roads. V týchto dňoch, keď je rozdelený svet, prichádza s novým sloganom: Together let's drive z dielne agentúry Commonwealth//McCann, ktorý šikovne pretavila aj do aktivačných kampaní, čo podľa Pavla Minára, ktorý na tento inšpiratívny počin značky Chevrolet upozornil našich marketérov, mnohým slovenským kampaniam chýba.

Foto: youtube.com; Chevrolet | Commonwealth//McCann, USA.