Kreativita: Coors Light | Fresh Climb. Reklama, ktorá nemá problém zaujať

Načo sa namáhať a riešiť veci klasicky, logickými zbraňami starej gardy, ak sa dajú veci robiť ľahko, zábavne a inak. Toto odkazuje príbeh mladým spotrebiteľom aj marketérom, a pritom vystihuje poučenie značky osviežujúceho piva Coors Light, ktorej po poslednej komunikácii predaj nešiel tak, ako si mal. Značka začala boj o druhú šancu, tentokrát s agentúrou Havas. Skúsení matadori povýšili zaujatie nado všetko. Vsadili na veľké „A“ z klasickej poučky o marketingovej komunikácii − AIDA (Attention − Interest − Desire − Action), ktoré ešte okorenili zistením, že mladí si vybavia až 80% vtipných reklám. Čo na tom, že výsledok je haluz, hlavne, že púta pozornosť a je zapamätateľná. Ale veď názor si urobte sami.