Kreativita: Durex rešpektuje „iný kraj, iný mrav“, aj dobrý vzťah a sex
Aj keď kampane značky Durex vždy idú pod kožu a majú silnú emočnú výpoveď, posledné dve kreatívy z Japonska a UK využívajú také insighty, že ich človek až „musí“ obdivovať. A značka pritom citlivo zohľadňuje kultúrne špecifiká.
V Japonsku v kampani Soft Love, Brings Us Closer je tým insightom rozpoznávanie partnerov dotykom ruky so zaviazanými o očami, kde 5 z 5 žien rozpoznalo svojich partnerov a len 2 z 5 mužov svoje partnerky.
V UK a v západnej Európe v kampani Uncomfortable Truth je to o odkliatí sexuálneho zážitku u menopauzálnych žien, lebo až 7 z 10 žien pociťuje pri sexe diskomfort. Ale ak pri sexe použijú lubrikované kondómy, zážitok zo sexu sa zmení. Aké jednoduché.
Foto: adsofbrands.net; Durex | Havas London, UK