Kreativita na hrane: Čo spája krv a DPH za luxusný tovar?
Drsná bezohľadnosť? Áno, aj absurdita, lebo vo viacerých krajinách sú menštruačné vložky a tampóny plne zdaňované, lebo nie sú považované za nevyhnutnosť. Tentokrát sa tento absurdný stav snažia zmeniť v štátoch, alebo aspoň naň dôrazne upozorniť reklamou, kde hrá hlavnú úlohu červená krv. Keďže sa klin klinom vyráža, BBDO San Francisco prišlo s bezohľadnou kampaňou, lebo aj zákon o DPH je bezohľadný. Ak si myslíte, že zvládate pohľad na krv, pozrite si tento spot.
Menstruation is as much of a crisis as nosebleeds in a new campaign by @periodmovement. #NationalPeriodDay https://t.co/3SMrqLJBYw
— Adweek (@Adweek) October 15, 2019
Kvôli dani z tampónov a vložiek sa začína pomaly dvíhať celosvetové protestná vlna, lebo pred časom nemecký startup zabalil vložky do knihy, ktoré majú nižšiu DPH ako samotné vložky, za čo získal Grand Prix v Cannes.