Kreativita: Reklamy, ktoré oživujú pamäť. Aby sa po korone nezabudlo
Po kolízii s koronou sa život po 3 mesiacoch opäť pomaly vracia do starých koľají. Od normálu už prešla dlhá doba, a práve preto jednou z ďalších komunikačných stratégií značiek je snaha pripomínať ľuďom takmer všetko − aby nezabudli. Keďže aj vás môžu čakať podobné situácie, inšpirujte sa 3 príkladmi: Počas karantény sa prehĺbili vzťahy medzi deťmi a rodičmi a írska reklama pripomína otcom, aby nezabudli vonku pri vode mať deti pod dohľadom a naučili ich plávať. Britská Premier League štartuje bez divákov, ale reklama im pripomína, aby ju nezabudli sledovať a pridáva ukážky ako fandiť. Tretí príklad je z iného súdka. Pripomína, že v Poľsku ľudia postihnutí Downovým syndrómom zostávajú aj po karanténe v izolácii − to len, aby sa na nich pri návrate do života nezabudlo.
Know more about Swim Ireland ad by Boys + Girls, Ireland: Be A Lifesaver - help your child Learn to Swim https://t.co/lc3pbBL8Sf pic.twitter.com/ME7SqmZmpH
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) June 19, 2020
Know more about Premier League ad by @FCBglobal , United Kingdom: Return to Football https://t.co/4QksNkuLJ8 pic.twitter.com/gFpm9VPmUB
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) June 18, 2020
Foto na titulke: youtube.com; Premier LeagueCheck out the latest The Theatre 21 ad by @jungvonmatt, Poland: The LockDown https://t.co/lnuRDj74AA pic.twitter.com/zNkuDCi6NA
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) June 19, 2020