Kreativita: Reklamy, ktoré oživujú pamäť. Aby sa po korone nezabudlo

Po kolízii s koronou sa život po 3 mesiacoch opäť pomaly vracia do starých koľají. Od normálu už prešla dlhá doba, a práve preto jednou z ďalších komunikačných stratégií značiek je snaha pripomínať ľuďom takmer všetko − aby nezabudli. Keďže aj vás môžu čakať podobné situácie, inšpirujte sa 3 príkladmi: Počas karantény sa prehĺbili vzťahy medzi deťmi a rodičmi a írska reklama pripomína otcom, aby nezabudli vonku pri vode mať deti pod dohľadom a naučili ich plávať. Britská Premier League štartuje bez divákov, ale reklama im pripomína, aby ju nezabudli sledovať a pridáva ukážky ako fandiť. Tretí príklad je z iného súdka. Pripomína, že v Poľsku ľudia postihnutí Downovým syndrómom zostávajú aj po karanténe v izolácii − to len, aby sa na nich pri návrate do života nezabudlo.

Foto na titulke: youtube.com; Premier League