Kreativita: Taška na sedadle v MHD počas korony nemusí byť ešte bezohľadnosť
Taška na sedadle vedľa sediaceho človeka v plnom autobuse vždy toho veľa povie o človeku. Keď si ju niekto nechal vedľa seba pred koronou, išlo o bezohľadného chrapúňa. Teraz táto istá situácia dáva opačný význam, ide o zodpovedného a opatrného človeka. Aj keď taška nepatrí medzi inovatívne reklamné médiá, má stále výhodu − je na očiach, čo využil švédsky dopravca Västtrafik z regiónu Västra Götaland, aby takto nabádal ľudí k dodržiavaniu odstupu aj vo verejných dopravných prostriedkoch. Aj keď veci zostávajú tými istými vecami, doba aj významy sa menia.
Foto: www.adsoftheworld.com; Forsman & BodenforsKnow more about Västtrafik ad by @ForsBodenfors : No Douche Bag https://t.co/Kg7R4aAj5m pic.twitter.com/9DMZimNahn
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) October 8, 2020