Kreativita: TikTok v reklame rozpráva príbeh skrytého bytu − You Have to See It
Nová reklama You Have to See It vlastne hovorí o 2 veciach. O TikToku a o agentúre. Tak najskôr poďme na TikTok.
Idea reklamy je prostá, ľudia aj hviezdy TikToku sa v každodenných situáciách bavia o novom virálnom videu a prezrádzajú o čom je. Správa je jasná: You Have to See It.
A čo hovorí o počine v Publicis Groupe’s? Nová dcéra Le Truc, centrum kreatívnej excelentnosti, chce zastrešiť 600+ kreatívcov a producentov z celej skupiny Publicis Groupe New York a spojiť produkčné sily agentúr Publicis, Digitas, Razorfish, Rokkan, Saatchi & Saatchi a Publicis Media, ktoré sídlia v New Yorku; TikTok je jej prvý klient a reklama prvý výsledok jej práce.
Foto: www.thedrum.com; TikTok | @Le Truc, NY, USA.