Kreativita v charite: Ako AI vytvorila tvár priemerného hladujúceho Američana

Dobročinnosť a boj proti nežiadúcim spoločenským javom je vždy skvelou príležitosťou pre agentúry, aby ukázali svoju kreativitu. Takou bola aj kampaň „I Am Hunger in America“, ktorú pre Feeding America vytvorila agentúra Leo Burnett. Ako kreatívny nástroj využila umelú inteligenciu (AI), pomocou ktorej z takmer 1000 fotiek Američanov, ktorí trpia hladom, vytvorila „prototyp“ tváre priemerného hladujúceho Američana. A že hlad a Amerika nejdú dohromady? Práve z tejto kampane, ktorá je jedinečná využitím AI, sa dozviete, že každý ôsmy Američan trpí hladom, pričom 11 miliónov detí žije v domácnostiach, ktoré si nemôžu dovoliť zdravé potraviny. Pozrite si viac na portálu The Drum, stojí za to si pozriet aj making of video.