Kreativita v OOH: Ako billboardy môžu pomôcť meniť rodovú perspektívu
Nielen v Miláne, ale na celom svete sú takmer všetky sochy postáv, ktoré ovplyvnili históriu, venované mužom. Lenže do histórie sa zapísalo mnoho významných žien, ktoré si tiež zaslúžia spomienku, sochu. Preto Terre des Hommes, medzinárodná charitatívna organizácia zastrešujúca ľudské práva, využila 3 billboardy ako súčasť priestorovej inštalácie, ktoré komunikovali s okolitým priestorom. Okoloidúci zmenou perspektívy tak videli, ako nové ženské sochy nahradili pôvodné, mužské.
Foto: www.adsoftheworld.com; Terre des Hommes | Acne.Get to know more about the new Terre des Hommes ad by Acne, Italy: It's time to change perspective https://t.co/DuEKFMMioD pic.twitter.com/jcHKphs0QB
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) March 10, 2021