Kreativita v reklame: Super Bowl LVII je tu! Čo od neho očakávať?

12.2.2023 sa na najväčšom TV evente v USA, ktorým je každoročne Super Bowl (finálový zápas NFL v americkom futbale), zase raz bude pozornosť upriamovať na prestávky. Aj na tie reklamné, aj na veľkú polčasovú. Prečo? Dôležitú úlohu bude mať reklama o promo aktivity. Headelinerom prestávky bude Apple Music a čerešničkou na torte Rihana, ktorá sa po materskej vracia na pódiá. A čo očakávať od reklamy počas reklamných prestávok? Určite sa toho ešte veľa popíše, ale urobte si názor sami podľa ochutnávky reklám so slávnymi osobnosťami. Alebo si postupne prelúskajte Ad Tracker so všetkými reklamami priamo na portáli Marketing Week. A aby sme boli korektný aj voči športu, na jeho 57. ročníku proti sebe nastúpia Kansas City Chiefs a Philadelphia Eagles a zápas vysiela PREMIER SPORT 2 od 0:30 hod., ale nájdete ho aj na digitálnych platformách Fox a NFL+.

Vizuál: www.adweek.com.