Kríza stredného veku v marketingu: Scenár podľa Marka Ritsona
Fiktívny príbeh zo stretnutia poradcu, marketingu a spotrebiteľa hovorí o kríze vzťahov. Je zachytené smutno-veselým scenárom, ktorý vrcholí vyznaním spotrebiteľa adresovanom marketingu: „Som stále tá istá osoba, ktorou som vždy bol. Len Ty sa musíš sústrediť na základy a ignorovať všetky nezmysly od svojich kamošov. Rob to jednoducho. Počúvaj ma. Pochop moje potreby. Prestaň hľadať nové triky a zameraj sa na to, čo fungovalo vždy v minulosti. Stále som tu pre Teba.“ Poučná analógia vzťahu marketingu a spotrebiteľa s manželskou krízou vyvolanou krízou stredného veku.
Obrázok: pixabay.com; Gerd AltmannIs loyalty dead? How many positions is too many? And who the fuck is Byron? Mark Ritson presents a modern marketing love story.https://t.co/ThJAuaXohk
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) March 20, 2021