Les Binet: Ako budovať značky a tvoriť ich ceny, aby prinášali zisk
Budovanie značky poskytuje spoločnostiam väčšiu flexibilitu pri stanovovaní cien, ktoré budú zákazníci platiť, ale táto stratégia si vyžaduje odhodlanie, tvrdí Les Binet, vedúci oddelenia efektívnosti skupiny Adam&eveDDB z UK. Podľa neho existuje jasná súvislosť medzi aktivitami zameranými na budovanie značky a schopnosťou spoločností zvyšovať ceny - vyžaduje si to však kreatívnu reklamu a zmeny v rozpočtoch. Pozrite si hlavné myšlienky Lesa Bineta na túto tému na portáli MW.
Tak si to nenechajte ujsť! Les Binet vystúpi ako keynote 22. novembra 2023 naživo v Starej tržnici v Bratislave na konferencii Marketing RULEZZ 2023. SAVE THE DATE!
Companies with a low score for price elasticity are in a good position to raise prices, as this will cause a relatively small drop in volume sales and achieve a profit increase simply by charging more, Binet saidhttps://t.co/B5DSg8p0Xv
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) April 24, 2023