Les Binet: Čo by mali marketéri robiť počas pandémie pri prechode do recesie
„Pandémia raz ustúpi, humanitárna kríza prejde, no ekonomická kríza zostane a možno sa bude aj prehlbovať,“ hovorí Les Binet o tom, čo nás čaká v blízkej marketingovej budúcnosti. A tak nastáva čas ponaučiť sa z poslednej ekonomickej recesie. „Podstatou každej ekonomickej recesie je nepomer medzi zásobovaním a dopytom, obyčajne však vždy ide o výpadok dopytu. Avšak pri tejto recesii vidíme mix problémov v zásobovaní i dopytu. Ako na to majú reagovať firmy?“ pýta sa Les Binet vo svojom predposlednom videu „From pandemic to recession“ zo série „Navigating COVID-19: Survival, Adaption & Recovery“.
„Pri tom si treba uvedomiť, že odlišné firmy musia riešiť aj odlišné problémy. Niektoré firmy musia čeliť problémom v zásobovaní, iné zasa pri problémoch s dopytom. Takže pre niektoré z nich môže ísť o existenčnú krízu, pre iné to môže byť zasa príležitosť. Rôzne firmy, rôzne stratégie, “ pokračuje Les Binet. Pozrite si jeho ďalšiu aktuálnu epizódu s pohľadom na to, čo by mali značky robiť počas pandémie pri prechode do recesie.
Les Binet, Group Head of Effectiveness v londýnskej agentúre adam&eveDDB, patrí medzi najvýznamnejšie osobnosti svetového marketingu a 24. novembra 2020 vystúpi aj v Bratislave na konferencii Digital RULEZZ 2020: Best Of The Best.